PustaMiska - akcja charytatywna

środa, 21 sierpnia 2013

UK 2013 - part I - Londyn - Buckingham Palace i mały spacer

Londyn, ach Londyn! Moje wymarzone miejsce zamieszkania i jedno z moich ulubionych miast. Taka była moja opinia zanim odwiedziłam stolicę UK. A teraz? W zupełności się ona nie zmieniła. Wciąż kocham Londyn i zamierzam jeszcze tam wrócić.
Okej, koniec wstępu, teraz podstawowe fakty. W Londynie spędziłam trzy dni, za każdym razem dojeżdżając z Nottingham (właściwie to tam pojechaliśmy, ponieważ właśnie w Nottingham mieszka moja ciocia). A pierwszego dnia, tzn. 2 lipca odwiedziliśmy pałac Buckingham.

Akurat wtedy udostępnione do zwiedzania były (niestety) jedynie dwie części - Royal Mews (królewskie stajnie) i Queen's Gallery (galeria królowej).

Oczywiście obejrzeliśmy też pałac z zewnątrz:)

Trafiliśmy na mini-defiladę:)
Ulica naprzeciw fasady.
Kolejnym punktem naszej  wycieczki był krótki spacer po okolicy, głównie w celu zorientowania się, jak można dostać się do innych zabytków, które chcieliśmy zwiedzić. Wtedy po raz pierwszy przechodziliśmy obok Westminster Abbey (opactwa westminsterskiego), gmachów parlamentu i wieży zegarowej z Big Benem.

Kolejka!

Zdjęć z pierwszego dnia jest bardzo niewiele, a to dlatego, że nie miałam możliwości, by wcześniej naładować aparat;(

5 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :)
    Nigdy nie byłam w Wielkiej Brytanii, ale szczerze jakoś mnie tam nie ciągnie...

    http://dream-to-be-somebody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym spędziła wakacje w Londynie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. London is awesome!!!

    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń

Nie radzę umieszczać w komentarzu adresu bloga, czy też różnorakich wariacji "zapraszam do mnie", ponieważ tylko marnujecie czas, ja i tak do Was zajrzę. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Please do not add your blog's address. I'll visit you. Thank you for every nice comment:)