PustaMiska - akcja charytatywna

wtorek, 27 listopada 2012

Niniejszym ogłaszam, że wujek google (wiem, iż powinnam napisać "z wielkiej litery", lecz taki zabieg ma podkreślić moją niechęć do tej firmy, która zamiast pomagać, utrudnia życie) to beznadziejna korporacja, której celem jest wyłudzenie jak najwięcej pieniędzy od użytkowników. Wszystko byłoby ok, gdyby, zakładając konto na Bloggerze, zakładało się tylko konto na Bloggerze. Jednakże z niewyjaśnionych przyczyn, google, zamiast założyć konto pt. "Luxielle Light" na Bloggerze, tak jak go o to grzecznie prosiłam, oprócz konta na Bloggerze, założył mi konto na dziesięciu innych bezużytecznych serwisach, o czym dowiedziałam się dwa dni temu, kiedy to szanowny system poinformował mnie, że rzekomo przekroczyłam limit na przesyłanie zdjęć, wynoszący 1 GB dożywotnio
Jak tak dalej pójdzie, zakończę korzystanie z usług wszechwiedzącego profesora google'a i postaram się szerzyć propagandę anty-google'ową gdzie tylko będę mogła.
Dziękuję za uwagę i życzę miłego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie radzę umieszczać w komentarzu adresu bloga, czy też różnorakich wariacji "zapraszam do mnie", ponieważ tylko marnujecie czas, ja i tak do Was zajrzę. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Please do not add your blog's address. I'll visit you. Thank you for every nice comment:)